Alla inlägg under oktober 2009

Av Zandra & Björn Engvall - 28 oktober 2009 14:31

Oj vad tiden går!

Det var ett tag sen jag bloggade.

Ingen sladd till modemet som räcker över hela huset, det trådlösa vill inte funka. Tråkigt!

Nu sitter jag hos svärmor och lånar internet.


Vi har hunnit gjort en massa på denna tid som vi varit "isolerade".

Qimberlie har fått sitt nya rum. Vitt och snorgrönt. =)

Björn håller på att måla Oggy och kackelackorna på en av väggarna. Han är en konstnär min man.

Bild kommer sen när vi har internet hemma igen.


Vi har även börjat i pojkarnas rum. Vitt, svart med en fodvägg med döskallar.

Trawiz fick en ny säng av faster Elvira. Nu klättrar han i och ur själv.


Min foglossning är lika som vanligt, fortfarande sjukskriven. =(

Stackars Björn som gör allt. Tack älskling!


Dop har vi haft!

Den 18 okt fick våran lille Quentin Eric Juliuz Werner vatten på huvudet, inte ett ljud han sa.

Bild kommer!

Tyvärr fick inte Björns små gull vara med. =(

Tråkigt när inte hela familjen kan vara samlad någongång. Hoppas det blir bättre när dom får en egen vilja, tyvärr måste dom fylla 13 år först! =(


Denna vecka är det höstlov!

Skönt.

Flickorna har sovit hos mormor i natt för att ha lite mysigt.


På fredag ska vi till titt-ut!

Spännande!!!!

Jag blir INTE besviken om dom säger att det är en kille men vääääldigt förvånad. =)

Kan vi alla ha så fel?!


På lördag ska vi ha en liten halloween-fest hemma.

Barnen vill spöka. =)


Ha det bra!

Vi hörs snart... hoppas jag. =)


Kram!

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards