Alla inlägg under februari 2011

Av Zandra & Björn Engvall - 27 februari 2011 20:11

Niqole och "syster" Sandra har haft "tjejkväll". Visst är hon fin min dotter?!

 
Av Zandra & Björn Engvall - 26 februari 2011 12:15

Syns det att hon vill bli modell? :) Hon vet vad hon vill och med hennes envishet och starka vilja kan hon bli det hon vill. Hon går sin egen väg och ingen kan bestämma över henne. Det hon vill och tycker står hon för och kämpar för. Det är bra med en stark personlighet, då klarar man sig långt!

 
Av Zandra & Björn Engvall - 26 februari 2011 12:09

Jag ska på kalas. Mamma har sminkat mig. :) kram Niqole

 
Av Zandra & Björn Engvall - 25 februari 2011 04:06

Mitt i natten :/ Jag kan inte sova :( Trawiz kom nyss upp till mig, nu ligger han på min mage. Visst är min prins söt? Mamma älskar er mina guldklimpar! Nu måste jag sova, det är en ny dag i morgon :) Då ska jag greja i barnens rum. Kram

 
Av Zandra & Björn Engvall - 24 februari 2011 11:39

Så här ser våran hall ut. Läcker va?! Det är så kul att fixa hemma när vi alltid är överrens. Dom flesta skulle nog skrika rätt ut om den andre kom med idéen om att ha ena sidan vit och andra svart med motsatta detaljer. Vi älskar det!

 
Av Zandra & Björn Engvall - 24 februari 2011 11:28

Jag skrev fel i förra inlägget. C och S är 8 år, blir 9 den 4juli. Niqole är 7 och blir 8 den 18maj.

 
Av Zandra & Björn Engvall - 24 februari 2011 11:11

Visst är jag söt? Tror tomten glömde en nisse hos oss :)

 
Av Zandra & Björn Engvall - 24 februari 2011 00:16

Jag tänkte på en sak. Hon som är mamma till min mans barn säger att dom ALDRIG pratar om oss. Hon säger att vi snackar skit här hemma om dom och att vi ljuger och hittar på. Om dom INTE pratar om oss hur kan då c och s tycka att vi ska heta ljugbajskorv efter att hon läst ett inlägg jag skrivit? Hittar hon på eller går hon direkt till barnen och snackar för att dom ska vända sig mot oss?! Vill hon se bra ut som är född ur en skithög?! Borde inte 2st 7åringar kommit ur kiss och bajsåldern? Trawiz som är 3 är snart ur den, Quentin som är 2 tycker bajs är ett roligt ord. Är det ord tagna ur luften eller är dom understimulerade och fastnat där? Jag tycker bara att det inte stämmer om dom ALDRIG pratar om oss och vad som sägs genom bloggar om orden kommer från dom. Men dom kanske är tankeläsare eftersom mamma aldrig gör nå fel. Din gloria du gör sken av är sönder rostad och mal äten. Jag blir irriterad över att detta ALDRIG kommer ge sig. Den dag hon inte finns i detta liv så kommer vi ha ett poltergaist här hemma. Det är tragiskt men sant. Jag blir så trött. Öppna ögonen och inse att ditt beteende inte funkar, du river ris åt din egen röv! Alla som kan tänka inser att du ändrar din story konstant! När ska du inse att du lever i en lögn? Lägg ner och bry dig inte om oss. Niqole känner sig kränkt av dig och sin far som inte kan lyssna på vad HON har att säga. Jag tycker så synd om barnen. Tur att Niqole har en kurator att prata av sig med. Barnen är vår framtid, förstör dom ej!

 

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards