Alla inlägg under juni 2011

Av Zandra & Björn Engvall - 22 juni 2011 23:12

Nu var det ett tag sen.

Barnen har sommarlov och tycker det är skönt =)

Vi ska hitta på massa kul denna sommar även om det blir små svängar. Björn kommer inte ha någon direkt semester =(

C och S ville åka med oss till grönan i sommar iallafall. Kul! Vi funderar på Legoland och Skara. Vi får väl se. Jasmin ska få följa med, super kul!

Ullared och shopping är givet =) Jag längtar!!!! =)


Nu sitter jag hos Nette. Vi har köpt kina-mat från Fagetsta idag allihop.

Vi har alltid så mysigt =)

Barnen börjar komma ner i varv nu när dom är lediga. Det är skönt att slippa skol-press och negativ press från kompisar i skolan. Hoppas allt blir bättre till hösten.


Nu ska jag hem till gubban min.


Kram

Av Zandra & Björn Engvall - 6 juni 2011 23:00

Idag har vi bröllopsdag :-) Vi har varit i stugan och grillat med mina bröder och co. Trevligt. Kul att ni kom. Kram

 
Av Zandra & Björn Engvall - 4 juni 2011 23:56

Jag och Niqole hade en tjejkväll här om dagen och åt på kina. Vi hade jätte mysigt :-)

 
Av Zandra & Björn Engvall - 4 juni 2011 23:52

Titta vilket ängla-hår Nette fick när jag locka det med plattång ;-) Vackert. Jag saknar mitt långa hår :'(

 
Av Zandra & Björn Engvall - 4 juni 2011 23:46

Här är barnens smultronland :-)

 
Av Zandra & Björn Engvall - 4 juni 2011 23:45

Så här fint har jag gjort runt äppelträdet :-)

 
Av Zandra & Björn Engvall - 4 juni 2011 23:44

Snövit leker i sandlådan :-) Snygg han är va? ;-)

 
Av Zandra & Björn Engvall - 4 juni 2011 23:41

Spencer leker i sin lekhage :-) Skönt i skuggan av parasollen ;-) Då vet vi var han är och han äter inte kottar :-)

 

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards