Alla inlägg under juli 2009

Av Zandra & Björn Engvall - 31 juli 2009 19:46

I morse ringde Barbro kl 7 och ville ha skjuts in till Cecce.

Hon hade tandvärk stackarn.

Björn körde henne till tandläkaren.


Börje (farfar) och Björn 3 yngsta systrar var här. Det var trevligt. Quentin flörta med farfar. Trawiz flörta med "fastrarna". =)


Niqole och Michelle har lekt med kompisar.

Både ute och inne mellan skurarna. =)


Nu sover dom sött och vi ska titta på TV.

Björn spelar gura medans han väntar på mig. =)


I morgon ska flickorna till sin pappa. Det är ju meningen att dom ska vara där på söndagar. Men jag tittade inte vilken dag den 2a var så jag skickade ut kalasinbjudan och såg sen att det var en söndag. =/

Jag frågade pappan om jag skulle skicka ut nya inbjudan och förklara mitt misstag men han sa nej. Det gick bra att byta dag för hans del. Tack, T!


Nu ska vi titta på bröllop och jäkelskap. =)


God natt!

Av Zandra & Björn Engvall - 31 juli 2009 19:16

Åter igen data strul!

Hoppas det funkar nu, blir tokig på att inte kunna blogga. =(

Av Zandra & Björn Engvall - 30 juli 2009 20:47

Idag fick vi besök av lilla Filippa, Tuva, Tessan och Rikard.


Guuuuuuuuuuu så söt hon är!


En liten söt flicka.


Farbror är stolt och håller i henne. =)


Tack för titten. =)

Av Zandra & Björn Engvall - 29 juli 2009 23:57

Här stannar vi och grillar korv.

Av Zandra & Björn Engvall - 29 juli 2009 23:56

Här är Qimberlie i bilen.

Snygga "solbrillor" va?

Hon sa att hon var tvungen att ha dom annars fick hon solen i ögonen. =)

Av Zandra & Björn Engvall - 29 juli 2009 23:55

Här är stugan vi bodde i.

Den var så mysig!

Av Zandra & Björn Engvall - 29 juli 2009 23:54

I väntan på korv!

Av Zandra & Björn Engvall - 29 juli 2009 23:53

Björn gick med flickorna i spökhuset.

Mamma och Michelle ville inte. =)

Qimberlie blev jätte rädd för gubben i "elekriskastolen".

Niqole gick med Björn två gånger, hon tyckte det var jätte häftigt. =)

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards