Direktlänk till inlägg 5 december 2011

Väntan =)

Av Zandra & Björn Engvall - 5 december 2011 00:39

I lördags när bror och Sara åkte kände jag stark att det var sista gången jag krama dom i väntans tider. Nästa gång är dom föräldrar.


Jag kände att nått var på G vid 20 tiden ikväll.

20.30 ringer bror min och säger att dom pratat med förlossningen och att dom ska åka in. =)

Han frågar om jag kan åka till dom i morgonbitti och vädra Texas.

22.54 kommer ett mess : Blir barn :) Hon är öppen 4cm.

Han har ringt och messat.


Jag väntar otåligt på att få bli faster!!!!

Jag föder barn psykiskt =)

Jag vill att han ringer och säger att allt är över så jag får sova nått i natt. ;)



Hoppas allt går bra och jag önskar om all lycka.

Snart är dom en liten famlj.


Jag uppdaterar er när allt är klart.

Kram


Ps. Nu kom ett mess om att hon har ont och suger lustgas =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zandra & Björn Engvall - 19 september 2013 09:58

Nu var det en evighet sedan jag skrev nått. Ändring på det nu! :) Att försöka skriva ikapp är omöjligt, men jag kan säga att en hel del har hänt. Huset blir större, nytt företag startat, barnen växer och jag hänger knappt med ;)   Idag fyller m...

Av Zandra & Björn Engvall - 25 december 2011 16:29

Julafton är förbi. Tomtemor kom istället för Tomtefar :) Barnen är sååååå nöjda. Tack alla för alla fina klappar <3 Tack alla som var här och gjorde aftonen till en underbar dag :)   Quentin gav tutten till Tomtemor och somnade fint utan...

Av Zandra & Björn Engvall - 16 december 2011 11:36

Julen närmar sig med storm steg! Men var är snön?! Igår kväll var jag och Tessan till stan och shoppa lite julklappar. Tack för en mysig kväll Tessan. :) Det är kul att kunna umgås som svägerskor utan barn ibland ;)   På morgonen har jag slag...

Av Zandra & Björn Engvall - 13 december 2011 10:33

Morgonen började med att klockan inte ringde!    Flickorna kom iväg ca 10 över 8 (då dom börjar). Björn blev också sen. Inte lika sen iallafall. Vid 9 ringer Michelles fröken och säger att klassen ska lussa för skolan. Shit min hjärna funka inte ...

Av Zandra & Björn Engvall - 11 december 2011 19:06

Ännu en dag är förbi. Vart tag tiden vägen?! I dag har vi varit hemma och bara varit =) Ikväll ska pepparkakshuset fixas så barnen kan dekorera det i morgon. Mer rimstuga och glögg väntar när barnen lagt sig =)     Till DIG! DU vet vilk...

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards