Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Zandra & Björn Engvall - 8 juni 2010 19:43

I söndags hade vi bröllopsdag, jösses vad tiden går :) Ett år av underbara stunder och många år till blir det. Jag älskar min man så mycket och jag är oerhört tacksam för att få vara hans fru. Min underbara man bjöd ut mig på kina, bara han och jag. Det var jätte mysigt. Lille Spencer vara givetvis med. Tack till mormor som hade Niqole och Michelle. Tack morbror Kenny och Sara som hade Qimberlie. Tack faster Jenny och Ronny som hade Trawiz och Quentin. Tusen tack till er :) Kvällen avslutades med film, ostbricka, rött vin och mys :) Tack älskling för att du finna i mitt liv och tack för allt du ger mig och barnen, finns ingen så underbar som du. Älskar dig nu och för alltid. <3 Tack för en fin bröllopsdag.

 
Av Zandra & Björn Engvall - 8 juni 2010 19:32

Dagen började med att jag och Björn gick till gymmet efter vi lämnat flickorna på dagis. Tack farmor för att du tog hand om pojkarna under tiden. På kvällen gick vi till skolan för dom hade öppet hus. Niqole sålde korv, Samuel hade vildmarks information, han hade ritat en jätte fin teckning. Cajsa hade dansuppvisning, dom var jätte duktiga. Alla var suuuuper duktiga. Nu ska barnen sova. Sen ska Tessi och jag till gymmet. Ha en bra kväll. Kram

 

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards