Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

MMS-bloggning

Av Zandra & Björn Engvall - 24 februari 2011 00:16

Jag tänkte på en sak. Hon som är mamma till min mans barn säger att dom ALDRIG pratar om oss. Hon säger att vi snackar skit här hemma om dom och att vi ljuger och hittar på. Om dom INTE pratar om oss hur kan då c och s tycka att vi ska heta ljugbajskorv efter att hon läst ett inlägg jag skrivit? Hittar hon på eller går hon direkt till barnen och snackar för att dom ska vända sig mot oss?! Vill hon se bra ut som är född ur en skithög?! Borde inte 2st 7åringar kommit ur kiss och bajsåldern? Trawiz som är 3 är snart ur den, Quentin som är 2 tycker bajs är ett roligt ord. Är det ord tagna ur luften eller är dom understimulerade och fastnat där? Jag tycker bara att det inte stämmer om dom ALDRIG pratar om oss och vad som sägs genom bloggar om orden kommer från dom. Men dom kanske är tankeläsare eftersom mamma aldrig gör nå fel. Din gloria du gör sken av är sönder rostad och mal äten. Jag blir irriterad över att detta ALDRIG kommer ge sig. Den dag hon inte finns i detta liv så kommer vi ha ett poltergaist här hemma. Det är tragiskt men sant. Jag blir så trött. Öppna ögonen och inse att ditt beteende inte funkar, du river ris åt din egen röv! Alla som kan tänka inser att du ändrar din story konstant! När ska du inse att du lever i en lögn? Lägg ner och bry dig inte om oss. Niqole känner sig kränkt av dig och sin far som inte kan lyssna på vad HON har att säga. Jag tycker så synd om barnen. Tur att Niqole har en kurator att prata av sig med. Barnen är vår framtid, förstör dom ej!

 
 
 
Ingen bild

zandra

24 februari 2011 11:20

jag skrev fel c och s är 8, dom blir 9 den 4juli. Niqole är 7, blir 8 den 18maj.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zandra & Björn Engvall - 19 september 2013 09:58

Nu var det en evighet sedan jag skrev nått. Ändring på det nu! :) Att försöka skriva ikapp är omöjligt, men jag kan säga att en hel del har hänt. Huset blir större, nytt företag startat, barnen växer och jag hänger knappt med ;)   Idag fyller m...

Av Zandra & Björn Engvall - 25 december 2011 16:29

Julafton är förbi. Tomtemor kom istället för Tomtefar :) Barnen är sååååå nöjda. Tack alla för alla fina klappar <3 Tack alla som var här och gjorde aftonen till en underbar dag :)   Quentin gav tutten till Tomtemor och somnade fint utan...

Av Zandra & Björn Engvall - 16 december 2011 11:36

Julen närmar sig med storm steg! Men var är snön?! Igår kväll var jag och Tessan till stan och shoppa lite julklappar. Tack för en mysig kväll Tessan. :) Det är kul att kunna umgås som svägerskor utan barn ibland ;)   På morgonen har jag slag...

Av Zandra & Björn Engvall - 13 december 2011 10:33

Morgonen började med att klockan inte ringde!    Flickorna kom iväg ca 10 över 8 (då dom börjar). Björn blev också sen. Inte lika sen iallafall. Vid 9 ringer Michelles fröken och säger att klassen ska lussa för skolan. Shit min hjärna funka inte ...

Av Zandra & Björn Engvall - 11 december 2011 19:06

Ännu en dag är förbi. Vart tag tiden vägen?! I dag har vi varit hemma och bara varit =) Ikväll ska pepparkakshuset fixas så barnen kan dekorera det i morgon. Mer rimstuga och glögg väntar när barnen lagt sig =)     Till DIG! DU vet vilk...

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards