Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Zandra & Björn Engvall - 31 januari 2011 21:27

I går var vi och åkte skoter och grilla vid stugan! Underbart!!!!

När vi skulle tanka kom Samuel ut i bilen och pratade och var så glad. Trawiz och Quentin ropade på honom och busa, dom älskar sin bror =) Björn var ÖVERLYCKLIG över att få se sin son. Hoppas dom får komma hem snart, det var så längesen... 


Trawiz älskade skotern, Quentin var inte lika förtjust. Spencer åkte också med pappa :) Flickorna gillade det dom med. Vi hade underbart väder också.

Hoppas det blir fler gånger innan sommaren är här =)

Dagarna går så fort och snart är det vår. HÄRLIGT!


Nu ska jag ta en kopp kaffe hos Nette innan vi åker hem. Trawiz somnade på middagen så han fick följa med mig.


Ha det bra. Kram

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards