Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Zandra & Björn Engvall - 24 mars 2011 11:44

Idag har Quentin och Spencer varit hos farmor. Trawiz har varit hos tandläkaren. Hon tyckte han hade fina tänder, dom såg ut som pärlor sa hon =)

Han fick en tatuering =)


Nu har jag och svärmor druckit kaffe också.


Sovrummet hemma blir SÅÅÅÅÅÅ bra. Hoppas det blir klart i helgen. Inte lätt att hinna med allt när Björn jobbar i Bro, Älvsjö och Södertälje. Han åker vid 6,30 och är inte hemma förän tidigast 18,00. Hade jag inte älskat vårat hus så mycket nu när det har blivit så mycket snygga förändringar så hade vi nog flyttat till STHLM. Om jag får ta med mig huset så skulle vi inte tveka =)

Tänk vilka möjligheter i den vackra staden!

Nu bor man i en liten by där folk ÄLSKAR att snacka om alla andra och att det lilla man har försvinner. Vi i Virsbo får "slakt resterna" det som inte ens duger till köttfärs =( Varför han inte vi få tillhöra Fagersta?! Surakommun är inte mycket att ha!


Skönt med sol och vårkänslor =)

Barnen har varit ute och cyklat och det är UNDERBART att sommaren närmar sig!

Längtar och väntar...


Nu ska jag strax åka hem och vänta på Michelle som slutar skolan.

Spencer vill slå ihop sina blå en stund också.


Ha en bra dag.

Kram


Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards