Alla inlägg den 19 september 2013

Av Zandra & Björn Engvall - 19 september 2013 09:58

Nu var det en evighet sedan jag skrev nått. Ändring på det nu! :)

Att försöka skriva ikapp är omöjligt, men jag kan säga att en hel del har hänt. Huset blir större, nytt företag startat, barnen växer och jag hänger knappt med ;)


Idag fyller min dotter Michelle 9 år. Min näst-äldsta dotter.

Dagen började med sång, frukost och fika för födelsedagsbarnet. Att se barnens lycka på deras stora dag är underbart!

Efter skolan blir det mer kalas :) Nu ska jag göra tårta och alla "måsten" så jag bara kan vara resten av dagen.


Jag önskar er en underbar dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards