Alla inlägg den 5 september 2010

Av Zandra & Björn Engvall - 5 september 2010 17:09

Grattis till Putte och Mirjam till eran lilla tös!

Jag sa ju att ni skulle få en tjej =)

Hoppas ni alla mår bra. Hur stor hon var när hon föddes vet jag inte eftersom att Putte skicka sms innan hon var vägd och mett.

Vi har ett paket till henne, det får ni när vi ser att ni kommit hem!

Kram och grattis än en gång!


Nu har jag varit i Ramnäs och sålt Oriflame.

Ska snart hem till min älskling som är hemma med barnen.


I går var vi i Söderbärke på Tacos kväll. Tack Magnus och Monica!

Tuva har varit hos oss i helgen. Alla barn somnade fint trots att kusinen var där =) Vi lånar gärna flickorna oftare!


I kväll ska vi spela bingolotto, hoppas på miljon vinst=)


Ha en bra kväll. KRAM

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards