Alla inlägg den 21 september 2010

Av Zandra & Björn Engvall - 21 september 2010 14:22

Kolla gärna in min nya Oriflame blogg: www.oriflame.bloggplatsen.se


Vad har hänt sen sist?!

Michelle fyllde år i söndags. Grattis mitt hjärta =)

Kalas vart det =) Michelle baka tårta med pappa-Björn och hon bakade fikat till kalaset. Niqole gjorde mums-mums. Dom är så duktiga mina tjejor.


I fredags fixade jag barnvakt och överraskade min man med ett besök på Kina i V-ås. Jätte mysigt hade vi =)


I dag ska jag och flickorna till stan. Dom behöver nya skor. Pojkarna fick nya förra veckan. Jag fick ett par skit snygga stövlar av min man. Tack älskling =)

Sen ska vi bara mysa och städa... jag hatar att ha skitigt! Fönstrena MÅSTE putsas minst varannan dag annars ser man inte ut. Jag tycker allt blir dammigt ett par minuter efter jag dammat. Suck!!!


I morgon ska jag hämta Tuva och Filippa på dagis. Tessan är inte hemma och Rikard och Björn ska iväg. Kul med kusinbesök, hoppas Tessan och Rikard blir sena så vi hinner ha myspys =)


Nej nu måste jag till stan.


Ha en bra dag. Kram!


Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards