Alla inlägg den 5 december 2011

Av Zandra & Björn Engvall - 5 december 2011 22:18

Jag är helt såld på min brorson!

Jag kom hem nu. Jag har varit in och sett underverket.

Medans dom åt McD jag bjöd på fick jag hålla honom. Vilken lycka!

Aiden fick givetvis en påse med saker, en mjukis sköldpadda och en pyjamas bla.

Han är så fin, han har fastnat på min näthinna.

Tänk att det är han som "gömt" sig magen. Att det var en grabb det har jag vetat hela tiden, men just han...

...det är magiskt!

Såååå perfekt!

Jag är så lycklig. Barnen längtar tills dom får se honom. Dom ska få se kort i morgon.

Vilken lycka det var i Kennys och Saras ögon =)


Kram! 

Av Zandra & Björn Engvall - 5 december 2011 18:05

Till nyblivna familjen Djukic-Randolfi:


Nu har det landat ett gossebarn,

med lena kinder och hår som mjukaste garn.

Så liten och go,

och vacker mån´tro.

Lyckliga är både mor och far,

vilken gåva ni har.

Er kärlek är äkta och stark,

stoltheten får er att lätta från mark.

Tänk att ni äntligen fått er prins,

jag är den lyckligaste faster som finns!


Love you!!!    

Av Zandra & Björn Engvall - 5 december 2011 09:07

Kl 07.15 föddes lille Aiden!

Välkommen till världen fasters prins.

Grattis Kenny och Sara som äntligen blivit föräldrar.


GRATTIS!!!!!

Älskar er!

Av Zandra & Björn Engvall - 5 december 2011 00:39

I lördags när bror och Sara åkte kände jag stark att det var sista gången jag krama dom i väntans tider. Nästa gång är dom föräldrar.


Jag kände att nått var på G vid 20 tiden ikväll.

20.30 ringer bror min och säger att dom pratat med förlossningen och att dom ska åka in. =)

Han frågar om jag kan åka till dom i morgonbitti och vädra Texas.

22.54 kommer ett mess : Blir barn :) Hon är öppen 4cm.

Han har ringt och messat.


Jag väntar otåligt på att få bli faster!!!!

Jag föder barn psykiskt =)

Jag vill att han ringer och säger att allt är över så jag får sova nått i natt. ;)



Hoppas allt går bra och jag önskar om all lycka.

Snart är dom en liten famlj.


Jag uppdaterar er när allt är klart.

Kram


Ps. Nu kom ett mess om att hon har ont och suger lustgas =)

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards