Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Zandra & Björn Engvall - 13 oktober 2010 20:28

Kolla in min Oriflame blogg: www.oriflame.bloggplatsen.se

Finns även en länk på denna sida!


Där hittar du aktuella erbjudanden.


Vill du börja sälja?

Vill du få 20% rabatt på det du själv handlar?

Vill du bli din egen chef?

Kanske tjäna extra pengar till en ny bil, resa mm?

Vill du ha ett smink party? Du får fina erbjudanden av mig som värdinna.

Vill du ha en katalog?

Vill du göra en beställning?


Hör av dig!

Kram.

Av Zandra & Björn Engvall - 13 oktober 2010 19:24

I dag har jag och barnen varit till c-las hos sjukgymnasten med Spencer. Eftersom han är prematur och född före grav.vecka 32 så går han på uppföljning tills han är 5 år. I den ingår sjukgymnast, läkare, psykolog och något mer som jag glömt =)

Hon tyckte att han växt bra och klara sig fint. Han satt upp och lekte med leksaker och visade hur han rörde sig på golvet =) Han bjöd givetvis på en liten spya också =)

Barnen fick McD då dom var duktiga hos sjukgymnasten.


Tack Tessan för att Qim fick gå med er till dagis så jag slapp väcka Spencer i morse!


Barnen har haft elevensval i skolan i dag, dom valde gymnastik båda två.


Björn kom nyss hem. Han har jobbat i dag och i går. Nu står han och lagar mat till sig. Tycker synd om honom att det alltid är han som sköter matlagningen. Jag fixar inte att stå i en vidrig mat lukt och sen servera den OCH försöka äta. =(

Tack för att du fixar maten mitt hjärta!


Nu ska jag lägga barnen och sen blir det mys framför tvn med mitt hjärta =)


Ha en bra kväll. Kram


Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards