Alla inlägg den 22 september 2009

Av Zandra & Björn Engvall - 22 september 2009 18:54

I dag har vi varit på ultra.

Det var en pigg liten som "bor" där inne. =)

Jag säger hon till motsatsen är bevisad. =)

Hon hade benen i kors. Det hade flickorna på ultra med men inte pojkarna. Hmmm..?!

Även hon såg ut att vara lik sin far, uppnäst. =)

Synd att Björn inte fick följa med. Men han fick ju se henne på kort iallafall.

Sen åker vi snart till tittut, då får vi veta om det verkligen är en tjej eller om jag har helt fel. =)

Då får han äntligen se henne.


Trawiz har varit på prematur-läkarbesök.

Det gick bra. Han har tagit igen sig mycket.

Får väl se om det blir en ny skikt-röntgen snart eller om läkarna i Uppsala ville vänta.

Jag är så orolig och nojjig, hoppas han inte behöver opereras snart. Han är så liten. =(

Han låg på prio-listan för vacc. mot svin-influensan iallafall, det känns skönt.


Snart ska mina troll sova, då ska vi möblera och dona.

Så jag får skynda mig att blogga innan internetet försvinner ett tag. =)

Vi hann en bit i går men det tar sin lilla tid med att byta rum hit och dit.


Ha en bra kväll.

Kram

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards