Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Zandra & Björn Engvall - 8 maj 2009 21:30

John Blund kom tidigt...

Av Zandra & Björn Engvall - 8 maj 2009 18:20

Andra gången Quentin INTE skriker när han blir duschad/badad.

Av Zandra & Björn Engvall - 8 maj 2009 16:36

Idag har vi varit ute och pysslat på gården, tyvärr så små regnade det till och från. Vart tog min vän solen vägen?

Björn har fixat ett potatisland och sått lila morötter.

Han har även fixat ett litet växthus som vi ska driva upp tomat, gurka och paprika i.

Qimberlie mår lite bättre idag. Hon har inte kräks efter maten och jag hoppas hon får behålla maten. Niqole och Michelle har cyklat med sina kompisar i stort sett hela dagen.

Trawiz gick 3 steg själv idag, han släppte spisen och knallade utan att någon lockade på honom.

I kväll är det hockey igen. Heja Sverige!!!!

Nu ska Qimberlie duscha.

Cheers!

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards