Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Zandra & Björn Engvall - 14 juli 2009 21:05

Jag har inte slutat blogga!

Har problem med datorn! =(


Ska försöka göra ett försök senare med bloggning.


Kram

Av Zandra & Björn Engvall - 14 juli 2009 14:16

Fasters duktiga kille.

Kör hojj på bana och blir 6år i december.

Lik sin far till 1000, född på en hojj. =)

Av Zandra & Björn Engvall - 14 juli 2009 14:11

I morse åkte vi till c-las kl 7.

Jag skulle vara på provtagning kl 8.

Varför så tidigt?!


Efter det åkte vi hem till min mamma och åt brunch.

Korv, köttbular, ägg, mackor och massa gottis!


Kl 14 åkte vi tillbaka till c-las för läkarbesök.

Tråkigt att förstöra en hela dag med läkarbesök. =(


Efter det åkte vi till McD på Hälla och köpte mat (om man nu kan kalla det de, hundmat är mer näring). Vi åt vid plygplatsen på Hässlö. Barnen spanade efter flygplan. =)

Niqole frågade mig om jag kom ihåg när vi åkte flygplan till Bulgarien.

Å visst gör jag det. Önskar vi kunde åka igen.

Vi var där 2006. En vecka efter vi kom hem föddes Qimberlie, 10v för tidigt.

Tur att vi hann hem, annars hade nog inte hon funnit hos oss i dag. =/


Vidare åkte vi till GoKart banan på Hälla för att se när Liam tränade minimoto. Han var jätte duktig.

Undrar vad det slutar när han börjar nu när han är så liten?!

Han är yngst av alla. Han bli 6 år i december. Han är född till att älska motorer. Han älskar hojjar precis som sin far. =)

Han åkte 4hjuling INNAN han cyklade. =)


Hem och sov. Vi var hemma 20.30

Alla var jätte trötta.


En hel dag utan att vara hemma.

Borta bra men hemma bäst. =)


Kram

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards