Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Zandra & Björn Engvall - 14 augusti 2009 11:04

I går var jag för trött för att blogga, så jag tar det nu istället. =)


Jag vaknade av att min underbara man gav mig en kärleksfull puss och sa: Hej då, jag åker ut i skogen.

Nej, inte nu igen, tänkte jag. Jag hatar den där j*vla skogen. Det förstör hela dagen! Ja ja, bara han är glad så.


Eftersom att jag inte hade någon bil hemma så kom min mor upp med Niqole. Mormor blev kvar och titta på fotbollen, det vart flickorna glada över. Det var synd att det regnade bara. =(


Mormor åt med oss, makaroner och köttfärssås blev det.


Michelle följde med mormor hem. Nu har alla flickor varit hos mormor en natt och sovit. =)


Björn är på Ica och köper nå ätbart.

Sen efter lunch ska vi hämta Mich. Sen får vi se vart vi landar. =)

Jag är lite sugen på att åka till Sura och kolla om en lekpark finns kvar som jag älskade när jag var liten. Vet inte om jag hittar dit?! =)


Nej nu ska jag ge mina pojkar lite mat innan Björn kommer hem.


Ha det bra!

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards