Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Zandra & Björn Engvall - 17 augusti 2009 23:43

I dag har vi haft en slappar dag.


Vi har plockat lite och tänkte att Qim skulle få ett eget rum då Trawiz är en terrorist. =)

Leker hon, förstör han. Städar hon, stökar han.

Vi tänkte att hon skulle få vårat rum och vi gör en "sovalkov" i vardagsrummet... men om jag får välja så snabbar vi på med att få in bygglovet och börjar bygga innan kylan kommer. Invändigt kan man ta när det är kallt men utvänigt, nja det vill man nog inte.

Hon vill ha vita väggar med lila hjärtan och en fondvägg med my little pony.

Vi som har gjort så fint i vårat rum med svart och lila. =/

Vi får väl se hur det blir.


Barnens pappa kom förbi på kvällningen. Barnen blev glada över det.


Trawiz sov sen middag så han spelade gura med Björn till 22 tiden.

Han är född hårdrockare. =)

När jag var gravid med honom var jag och Björn på konsert på Dream Theater. Dom var jätte bra! Det var då jag kände Trawiz första spark. =)

Så fort han sätter sig i bilen är det ett väldans liv till musiken kommer på. =)


Efter 22.30 var det tyst och alla knottar sov.


Ha det bra!

Presentation

Omröstning

Vad tycker ni om KBT och belöningsystem?
 Gillar det inte.
 Det är bra.
 Vet inte vad det är.
 Bättre att ge beröm och tillsägningar och sporadiska belöningar.
 Tror inte det är bra i längden. Barnen kommer kräva mer och mer ju äldre dom blir för att göra saker
 Kanske funkar för vissa men jag kommer inte köra det på mina barn.
 Det är den bästa uppfostringsmetod som finns.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards